LU Raksti 816. sējums. Pedagoģija un skolotāju izglītība
Saturs/Contents
VĒSTURISKĀS REFLEKSIJAS PEDAGOĢIJĀ
Friedrich Schweitzer
Das Bildungserbe der Reformation und seine Bedeutung für heute
Reformācijas izglītības mantojums un tā nozīme mūsdienās
Dieter Schulz
Philipp Melanchthon und sein pädagogisches Wirken
Filips Melanhtons un viņa pedagoģiskais mantojums
Gunta Marihina
Bertas Dzenes (dz. Rūmane, 1880–1945) ģimenes pedagoģiskā darbība
Berta Dzene (née Rūmane, 1880–1945) and Pedagogical Activities of Her Family
Aušrine Zulumskīte
Klaipēdas Universitātes Pedagoģijas fakultātes attīstība pēc Lietuvas neatkarības atjaunošanas (1990–2004)
Development of Faculty of Pedagogy at the Klaipėda University After Restoration of Lithuania‘s Independence (1990–2004)
PEDAGOĢIJAS ZINĀTNISKIE PAMATI
Luciana Bellatalla
Education: theoretical foundations of a scientific perspective
Izglītība: zinātniskās perspektīvas teorētiskie pamati
Giovanni Genovesi
Vers la Science de l’éducation: un chemin accidenté. Réflexions de l’âge moderne à nos jours
Pārdomas par izglītības zinātnes veidošanas grūto ceļu no modernisma līdz mūsdienām
Irēna Žogla
Pedagoģijas zinātne un izglītības zinātnes
Science of Pedagogy and Educational Sciences
AUDZINĀŠANAS ZINĀTNE UN MĀKSLA
Dace Medne
Cienoša komunikācija audzināšanā kā bērncentrētas bērnības arhitektūra
Dignified Communication in Parenting as the Architecture of Child-Centred Childhood
Darja Grehova
Latviešu un japāņu audzināšanas tradīcijas – personības veidošanās pamats
Latvian and Japanese Educational Traditions – the Basis of Personality Formation
Uģis Nastevičs
Reliģiskā identitāte un tikumi: aktualitāte audzināšanā Latvijā
Religious Identity and Virtues: Topicality in Upbringing in Latvia
Mārtiņš Veide
Nāves fenomena atklāsmes problemātika bērna audzināšanā
The Issue of the Death Phenomenon Revelation in the Education of a Child
PEDAGOĢIJAS DAUDZVEIDĪBA
Pella Calogiannakis, Konstantinos G. Karras, John Ieronimakis, Thomas Babalis
Approaching Diversity in Education: The Case of Roma Pupils
Tuvojoties izglītības daudzveidībai. Romu skolēni: gadījuma analīze
Līga Āboltiņa
Bērnu sociālās adaptēšanās un mācību sasniegumu mijiedarbība pedagoģiskajā procesā skolā
The Interaction of Children’s Social Adaptation and Learning Achievements in the Pedagogical Process at School
Alīda Samuseviča, Blāzma Vikmane
Aktualizētās atziņas bērnības pedagoģijā maģistra darbos Liepājas Universitātē
Updated Recognitions of Childhood Pedagogy in Master‘s Thesis at the University of Liepaja
Dita Nīmante
Sadarbības veicināšana klasē
Promotion of Cooperation in Classroom