Pedagogy and Teachers’ Education, Volume 747

Skatīt PDF (4,4 MB)

Satura rādītājs
Content
Rudīte Andersone
Skolotāju profesionālā kompetence sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai
Professional Competence of Teachers for Sustainable Education
Līga Āboltiņa
Mācīšanās principi sociālā darba supervīzijā
Learning Principles in Supervision of Social Work
Līga Āboltiņa, Ruta Ināra Kaņepēja
Bērnu literatūra bērna adaptācijas periodā pirmsskolā
Children’s Literature in the Period of Adaptation of a Child in Pre-School
Agita Ābele, Oksana Mihailova
Sportistu pašiedvesmas un trauksmainības pašregulācijas prasmju sekmēšana pedagoģiskajā procesā
Facilitation of Athletes’ Self-Inspiration and Anxiety Self-Regulation Skills during the Pedagogical Process
Mihails Čehlovs, Zoja Čehlova
Skolotāja pedagoģiskās kompetences teorētiskie pamati
The Theoretical Fundamentals of Teacher’s Pedagogical Competency
Emīlija Černova
Pirmsskolas skolotāja profesijas izvēles motīvi
Motives for Choosing the Pre-School Teacher’s Profession
Baiba Kaļķe
Latviešu skolotāji rakstnieki (1900–1940) par rakstura audzināšanu
Latvian Teachers-Writers on the Formation of a Person’s Character
Ilmārs Kangro
Refleksīvā abstrakcija matemātiskajā domāšanā un jaunu zināšanu ieguvē
Reflective Abstraction in the Process of Mathematical Thinking and Acquisition of New Knowledge
Albina Kepalaitė
The Importance of Comparative Inferiority Feeling in Aggressiveness of Teachers
Mazvērtības izjūtas nozīme skolotāju agresivitātē
Evija Latkovska, Lūcija Rutka
Eiropas portfelis topošajiem valodu skolotājiem (EPTVS) kā profesionālās darbības pašvērtējuma veids studentu skatījumā
The European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL) as a Means of Self-Assessment of Professional Activity – Students’ Perspective
Daina Lieģeniece
Bērna uzvedības problēmu cēloņi: Rietumvalstīs veiktu pētījumu analīze
Causes of Child Behavioral Problems: Analysis of Research Done in Western Countries
Dace Medne
Audzināšana ģimenē – līdzsvarotas dzīvesdarbības sekmētāja
Upbringing in the Family – a Promoter of a Balanced Lifetime Activity
Aija Peršēvica
Valmieras rajona pedagogu apmierinātība ar darbu
Job Satisfaction among Teachers in the Valmiera Region
Irīna Plotka
Jauniešu etniskā identitāte un sociālā adaptācija dažādās kultūrvidēs
The Ethnic Identity and Social Adaptation of Young People in Different Cultural Environments
Lūcija Rutka
Pedagoga psiholoģiskā kompetence
Psychological Competence of Teachers
Ligita Stramkale
Skolēnu uzmanības faktori mūzikas stundās vispārizglītojošajā skolā
Factors of Pupils’ Attention during Music Lessons at Comprehensive Schools
Ilze Šūmane
Laika plānošana skolēna ikdienā
Time Management in Pupil’s Everyday Life
Agrita Tauriņa, Agita Ābele
Pirmsskolas vecuma bērna dialoģiskās runas attīstības sekmēšana sporta rotaļu nodarbībās
Promotion of Preschool Child’s Dialogical Speech Development in Sports Games Lessons
Sarmīte Tūbele, Anda Kauliņa
Logopēda un psihologa sadarbība specifisko lasīšanas traucējumu diagnosticēšanā
Cooperation between Speech Therapist and Psychologist in Diagnostics of Specific Reading Disorders
Anda Upmale
Pusaudžu uzvedības traucējumu un mācību sasniegumu saistība
Relationship between Conduct Disorders and Academic Achievements of Adolescents
Liene Vasiļonoka, Sarmīte Tūbele
Skolēna socializācijas pedagoģiski psiholoģiskais konteksts
The Pedagogical and Psychological Context of Pupil’s Socialisation
Rasma Vīgante
Skolēni ar garīgās attīstības traucējumiem un valsts izglītības standarts
Pupils with Impaired Mental Development and the State Educational Standard
Rasma Vīgante, Inamora Zaiceva
Bilingvālās metodes teorētiskie un praktiskie aspekti
Theoretical and Practical Aspects of the Bilingual Method
Irēna Žogla, Aivars Lasmanis
Par zinātniski pamatotu pētniecību pedagoģijā: promocijas darbu izraisītas pārdomas
On Scientific Research in Education: Reflections on PhD Theses
Imants Mežaraups
Analytical Methods in the Process of Learning Music
Analītiskas metodes mūzikas apguves procesā